Alumnes de 1r i 2n d’ESO realitzen activitats de tutoria a la platja de Vilassar

La coneixença, el respecte i la cohesió de grup són elements bàsics per fomentar que la vida al centre educatiu sigui favorable a l’aprenentatge. És per això que les tutories de 1r i 2n d’ESO han promogut activitats a l’aire lliure, amb tot el grup i sense contingut curricular, per tal que l’alumnat tingui l’ocasió de gaudir d’una estona llarga de convivència.

Des de la coordinació de 1r d’ESO es recorda quealumnat que procedeix d’escoles diferents i en l’àmbit de l’acció tutorial i s’ha cregut convenient fer aquest tipus de sortida amb el seu tutor/a fent jocs com ara ordenar-se de més gran a més petit sense parlar; o en petits grups, formar paraules i números amb el cos; i fins i tot, a partir de consignes de companys intentar crear figures com si d’una estàtua es tractés; entre d’altres”. Tot plegat, un grapat d’activitats que ha permès gaudir d’una bona estona en un context més distès.

Pel que fa a 2n d’ESO, la coordinació del nivell apunta que amb aquesta activitat s’ha aconseguit “organitzar grups per aprendre a treballar de manera col·laborativa i s’ha promogut el respecte, la cohesió, i una millor coneixença dels companyes/es”.

1r d’ESO

2n d’ESO