Alumnes de 1r d’ESO s’inicien en la realitat augmentada

S’ha engegat un projecte amb alumnes de 1r d’ESO per experimentar la realitat augmentada. Per tal de dur-lo a terme, treballem des de les matemàtiques, l’anglès i la plàstica conjuntament amb eines digitals com el programa CoSpaces i aplicacions de mòbils com l’Object Viewer. L’objectiu és que els alumnes arribin a crear el que s’anomena Cube Merge on hi apareguin objectes en 3D i alhora, hi poden inserir blocs de text, preferiblement, en anglès. Per tal de guiar-los, ens va visitar un professor expert en la matèria, Jesús Arbués. Ens va oferir una formació pels alumnes i ara per ara, estan treballant en les tasques assignades.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *