Alumnes de 1r de Batxillerat viuen “La ciència en primera persona”

L’activitat ha tingut lloc en el marc de la Setmana de la Ciència i hi han tingut accés alumnes de la matèria de Ciències de la terra i del medi ambient. “La ciència en primera persona” s’ha celebrat el passat 18 de novembre al matí i ha estat organitzada per la FCRi (Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació).

Els alumnes han tingut l’ocasió de connectar en línia amb la ponència sobre Sostenibilitat de la investigadora Sílvia Lacorte (IDAEA-CSIC) que els ha posat al dia de la seva disciplina científica, l’objecte de les investigacions que desenvolupa i les motivacions personals per dedicar-se a la recerca. L’alumnat, a més, ha pogut plantejar preguntes relacionades amb la tasca investigadora.

L’objectiu d’aquest contacte entre alumnat i professionals de la recerca és fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat i apropar la ciència als instituts.