Oberta la inscripció per les Estades d’estiu a alumnat de Batxillerat (Programa Argó)

Ja està oberta la convocatòria per sol·licitat una les Estades d’Estiu 2023 que organitza cada any l’Institut de Ciències de l’Educació per l’alumnat de Batxillerat. Aquí podeu accedir a la pàgina web per obtenir més informació: Estades d’estiu per a estudiants de secundària – Institut de Ciències de l’Educació (ICE) – UAB Barcelona

La data d’inscripció finalitza el dia 15 de maig i les estades es realitzaran del 26 de juny al 14 de juliol. Com a novetat, es demanarà que, a part de la nota mitjana de tota l’ESO de l’alumnat, els sol·licitants escriguin una carta de motivació (explicant el seu interès a participar de l’Estada).

Si esteu interessats, no dubteu en apuntar-vos-hi!