Acaba el curs 2022-2023

Aquesta setmana hem posat fi a un altre curs escolar. Un curs carregat de nous aprenentatges i noves experiències. Esperem que tothom l’hagi gaudit i s’emporti bons records, bones amistats i amics nous.

Per als alumnes que segueixen amb nosaltres el curs vinent, esperem amb il·lusió el retrobament i l’oportunitat de continuar compartint coneixement i experiències. Per als que finalitzen aquesta etapa al nostre institut, us desitgem l’èxit en els vostres futurs projectes i aventures. A tots vosaltres, us donem les gràcies per formar part de la nostra gran família educativa. És el vostre entusiasme, dedicació i compromís el que fa del nostre institut un lloc especial. Seguirem treballant per oferir-vos les millors oportunitats i acompanyar-vos en el creixement mutu.

Amb l’arribada de l’estiu, volem desitjar-vos unes merescudes vacances plenes d’aventures, descobriments i moments inoblidables amb els vostres éssers estimats. Aprofiteu aquests mesos per descansar i renovar energies per al següent curs.

Us compartim un vídeo per celebrar l’inici de les vacances.

Molt bon estiu a tothom!