A la final de la First Lego League

Aquest cap de setmana ens hem assabentat que el grup Els Marrecs de Vilassar integrat, en part, per tres alumnes del Vilatzara: la Núria Peñuelas de 1r d’ESO, l’Arnau Alvárez de 3r d’ESO i la Laura Ballester  de 1r de Batxillerat, han guanyat l’eliminatòria catalana de la Lego League.

Va estar una competició molt igualada. Els participants van haver de superar els obstacles de mobilitat del robot i defensar un projecte científic relacionat amb l’estalvi d’aigua. Malgrat l’alt nivell de tots els equips participants, Els Marrecs de Vilassar han passat a la gran final nacional que se celebrarà pròximament a Logroño. Aquest cop, opten a una plaça per a la gran final a nivell mundial que, aquest any, se celebrarà a Nova York.

El passat dilluns, 26 de febrer, TV3 va difondre la notícia a l’espai juvenil InfoK. Al minut 9 del següent vídeo podreu veure la notícia i escoltar els nostres alumnes.

Enhorabona i molta sort!