3D a la Casa Museu Carme Rovira

Aquesta setmana, unes alumnes de 2n d’ESO D, han tingut la oportunitat de visitar la Casa Museu Carme Rovira de Vilassar de Mar. L’objectiu principal ha estat fotografiar les sales d’exposició amb una càmera esfèrica per tal de crear una ruta virtual des de l’àrea d’anglès, tecnologia i plàstica.

Per començar, la guia els hi ha mostrat l’espai on ella vivia i pintava així com també han après que es tractava d’una artista autodidacta pertanyent a l’art naïf. La majoria dels seus quadres fan referència a la seva infantesa, família i activitats d’oci com ballar. Cal destacar també que les seves obres inclouen iconografia del poble per tal d’ubicar les seves obres.

Posteriorment, quan el projecte de realitat virtual i augmentada estigui enllestit ens permetrà acostar la Casa Museu a altres alumnes i habitants del poble.