1r d’ESO, superat!

La sortida a Waterworld i la foto de grup dels alumnes de 1r d’ESO amb els tutors i tutores, lluint la samarreta Vilatzara 2021, han servit per tancar aquest primer curs al centre.

Us deixem les imatges i us compartim alguns comentaris i valoracions que han fet els alumnes del seu pas per aquest curs:

“Aquest curs m’ha agradat bastant, la meva classe és molt xula i no canviaria a ningú, n’hi afegiria, però no canviaria. A principi de curs tenia por i anava insegura, però ara em trobo que m’ho he passat súper bé”

“M’ha agradat molt aquest curs, encara que la Covid no ens ha permès fer de tot, però m’ho he passat molt bé.”

“La meva experiència a 1r d’ESO ha estat meravellosa, m’he sentit molt a gust i feliç. A l’aula he passat moments increïbles i he fet molt bones amistats i he tingut una tutora que m’ha ajudat en tot i ha buscat el millor per a tots nosaltres.”

“Aquest any he fet nous amics i he estat molt a gust amb la meva classe. Les mascaretes han molestat una mica,
però espero que l’any que ve ja no les hàgim de portar i puguem fer més sortides”

“Aquest curs m’ha agradat molt. He estat molt a gust a la classe i la feina ha estat més o menys la que m’esperava. Els professors en general ens explicaven tot molt bé”

“He estat molt bé en aquesta classe. Hem treballat bé en general i ha estat molt divertit. M’hagués agradat fer més sortides i no només al final de curs.”