II Jornades d’emprenedoria a Grau Superior

Durant els passats dies 17, 18 i 19 d’octubre hem celebrat a l’Institut les II JORNADES D’EMPRENEDORIA orientades a l’alumnat de Cicles de Grau Superior, on l’empresa CoCreable ens ha presentat la seva metodologia d’innovació creativa. L’objectiu d’aquestes jornades ha estat poder conèixer de primera mà, el mètode de la cocreació com un sistema de transformació per desenvolupar projectes, dissenyar productes i desenvolupar els equips de treball des de la cooperació. En Lluís Sabadell des de la seva experiència com emprenedor ens ha mostrat diferents casos reals d’èxit, basats en la creació cooperativa, que han estat inspiradors pel nostre alumnat, com per exemple el projecte de pati de l’escola Castellum de Sant Julià de Ramis.

Al llarg de les sessions l’alumnat participant de 2on de CFGS d’Educació Infantil, Integració Social i Administració i Finances ha desenvolupat diferents idees amb resultats molt satisfactoris com la creació d’activitats lúdiques pel col·lectiu LGTBI o biblioteques inclusives. En definitiva, tots els grups han estat molt contents de participar en aquesta experiència emprenedora i conèixer noves maneres de generar innovació.