Finalistes al CRACS de la UDG!

Vint-i-cinc estudiants de 2n de Batxillerat han estat finalistes del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) que organitza la UdG fa onze anys. Dues alumnes del nostre centre, la Sara El Khateb i la Nissrine Ourti, van estar seleccionades com a finalistes entre 95 treballs presentats. La qualitat dels 25 treballs finalistes va ser excel·lent. Una de les nostres alumnes va rebre el premi a la millor recerca de l’àmbit de la Salut amb la presentació del seu treball de recerca titulat “La pell com a òrgan clau en la cosmètica“. La Sara ha presentat i compartit els resultats del seu treball de recerca davant els set membres del tribunal.

Enhorabona pel premi i a gaudir-lo l’any vinent a la universitat!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *