Visita Sirius i el centre residencial Mifas de Girona

Aquest mes de novembre, l’alumnat del primer curs del cicle d’atenció a les persones en situació de dependència ha realitzat una sortida per visitar dues empreses situades al barri de Sant Narcís de Girona.

Per una banda, s’ha visitat Sirius, un centre de referència que promou l’autonomia personal. L’alumnat ha pogut veure diferent material de suport i ha pogut utilitzar els diferents tipus de grua.

Per altra banda, s’ha visitat el centre residencial Mifas, un centre amb persones amb discapacitat física. L’alumnat ha pogut veure les instal.lacions i comprovar com és el dia a dia d’aquestes persones.

L’objectiu d’aquestes visites és veure diferents empreses on podrà l’alumnat fer pràctiques el curs vinent.