Preparant les PAU…

L‘alumnat de segon de batxillerat ha fet una sortida per preparar les proves de les PAU. En primer lloc, han visitat l’exposició del Caixa Fòrum de Barcelona, WARHOL L’art mecànic. Han vibrat amb els colors i dissenys del Pop Art. Després, tot seguit una visita del  Pavelló Alemany, o Pavelló Mies van der Rohe, aquí els alumnes d’història del Art varen fer de guies a la resta de companys. En aquest punt, els alumnes de matemàtiques  han marxat al Museu de matemàtiques de Catalunya, on han pogut experimentar i posar en pràctica els coneixements matemàtics adquirits a l’institut.

La resta de l’alumnat hem visitat el Museu d’Art de Catalunya fent l’itinerari d’obres d’art que surten a les PAU.

En acabar ens hem trobat, després  de dinar, hem fet una visita al Museu de la Ciutat, retornant a la Barcelona romana, Barcino.

Ha estat una sortida intensa i molt interessant!!!