Guimerà 76: un espai per fomentar la lectura a Salt


Aquest mes, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO han tingut l’oportunitat de visitar l’espai “Guimerà 76”, un projecte educatiu situat a Salt que té com a objectiu principal apropar la lectura als infants i joves. Aquest espai ofereix una selecció de llibres juvenils a un preu simbòlic de 0,50 cèntims, facilitant així l’accés a la lectura per a tothom.

Durant la visita, els nostres alumnes han pogut conèixer de primera mà les instal·lacions, que es troben molt a prop del Vallvera. Els responsables de l’espai han explicat als alumnes la varietat de llibres disponibles i els han informat sobre l’horari i el funcionament. Al final de la trobada, cada alumne ha tingut l’oportunitat de triar un llibre per endur-se’l a casa!

És important destacar que “Guimerà 76” forma part d’una iniciativa més àmplia que inclou “Connexió Papyrus”, un espai de redistribució de llibres situat a Celrà, amb molts llibres a preus assequibles. Aquest projecte té com a missió cobrir la necessitat d’oferir llibres a preus assequibles, contribuint a la promoció de la lectura tant en infants i joves com en adults.

Aquesta experiència ha donat a conèixer a l’alumnat una iniciativa local de foment de la lectura; esperem que hagin gaudit de la visita! 

 
Podeu veure més fotos de la visita en aquest enllaç