Dia mundial de la dona i la ciència 11F

El dia 11F es celebra el dia mundial de la dona i la ciència per afavorir la presència de les dones en l’àmbit científic i tecnològic.

A l’institut s’ha celebrat aquest dia amb diferents activitats amb l’objectiu de conscienciar i contribuir a la igualtat, promoure la participació plena de les noies, tot destacant les principals contribucions de les dones a la ciència.

Les alumnes de les optatives de 4t de Biologia i de Salut s’han transformat en científiques durant un matí per tal de donar a conèixer a l’alumnat  les brillants científiques que hi ha hagut al llarg de la història.