4t d’ESO va de colònies!

Els passats dies 8 i 9 de maig, l’alumnat de quart d’ESO de l’institut va anar de colònies a Barcelona. Van sortir ben aviat i amb molta il·lusió i la primera parada va ser la visita guiada i molt interessant a la Sagrada Família. Després van disfrutar d’una estona de lleure per dinar i relaxar-se al moll de la fusta. Més tard els esperava un viatge amb vaixell, la Golondrina que donava la volta al port. S’ho van passar la mar de bé.

Ja a l’alberg es van fer jocs de nit i finalment a dormir. Al matí va quedar clar que alguns havien pogut dormir molt bé i d’altres feien cara d’haver estat xerrant amb els companys i companyes fins ben entrada la matinada, però tot i així tothom es va despertar amb ganes per anar al Camp Nou i veure tots els trofeus del Barça i trepitjar la gespa de l’estadi que està a punt de ser remodelat. Després d’una estona de lleure als voltants de la torre Glòries, l’alumnat de quart d’ESO va pujar al seu autobús i van retornar a la preciosa Salt!