Dues alumnes de l’Institut Vallvera guanyen el Premi d’Emprenedoria a la FP de les comarques gironines

Aquest dijous 5 de novembre s’ha fet entrega del VIII Premi del Concurs d’emprenedoria a la FP de les Comarques Gironines. El premi ha recaigut en les alumnes Fàtima Daraz i Jadiya Sidibeh, amb el projecte “Kodomo Sekai – El món dels infants”, desenvolupat en el marc del cicle de Grau Superior d’Educació Infantil.

Les guanyadores van presentar un projecte empresarial d’activitats per a infants al voltant de l’anime i el manga japonès, que ha rebut el primer premi del concurs, convocat pel Departament d’Educació, conjuntament amb la Diputació de Girona, la Cambra de Comerç, FOEG i PIMEC.  El director dels Serveis Territorials d’Educació, Martí Fonalleras, ha destacat “la importància de poder celebrar l’entrega i reconeixement a les alumnes malgrat les circumstàncies”, i és que degut a la situació sanitària l’acte es va haver d’ajornar i ha tingut lloc al mateix centre de les guanyadores, l’Institut Vallvera de Salt, sense assistència de públic.

Eva Rigau, directora del centre i anterior tutora de les alumnes guanyadores, ha destacat “la iniciativa demostrada per la Fàtima i la Jadiya, i la qualitat del seu treball, en què es nota l’entusiasme i la dedicació que hi van posar”. La mateixa Fàtima Daraz, en representació de les dues guanyadores, ha agraït el premi exposant la idea i ha explicat que havien tingut “l’oportunitat d’implementar-ne algunes activitats, esperant poder desenvolupar-lo quan les circumstàncies actuals millorin”.

L’acte ha comptat també amb la presència de Jordi Suy, inspector d’Educació, Sara Oliveras, Coordinadora d’FP dels Serveis Territorials d’Educació, i Marc Puigdomènech, professor d’Empresa i iniciativa emprenedora de les alumnes.