Novetats a la nostra biblioteca escolar!

Us agraden els llibres nous? Aquí teniu un tast d’algunes de les novetats que hem portat a la biblioteca Vallvera! Des dels misteriosos vampirs fins als còmics d’amor o llibres sobre l’assetjament escolar, tenim una varietat de lectures per a tots els gustos.

A l’expositor de la biblioteca hi trobareu còmics per a tots els aficionats, novel·les realistes que t’engraparan des de la primera pàgina i llibres de filosofia per a aquells que busquen estimular la ment.

Sigues el primer a llegir-los i emporta’t a casa la teva propera aventura literària!