Preinscripció i matrícula batxillerats (alumnat nou i amb continuïtat)

Tota la documentació s’ha d’enviar escanejada al correu del centre: c5006288@xtec.cat   Rebreu justificant de recepció

Tot l’alumnat nou al centre que vulgui cursar qualsevol modalitat i curs ha de trametre la següent documentació.

1.Documentació preinscripció i matrícula batxillerat  per a l’alumnat nou al centre:

1.1.Preinscripció

1. Fotocòpia del DNI, passaport o altre document d’identitat de l’alumne.
  2. Fotocòpia del DNI, passaport o altra documentació d’identitat dels pares o tutors legals (menors d’edat).
  3. Fotocòpia del Llibre de Família (menors d’edat).
  4. Fotocòpia Targeta Sanitària Individual (TIS).

1.2. Matrícula:

1. Fotocòpia del títol que permet l’accés al Batxillerat (ESO, CFGM, etc.)
  2. Full de transport del Consell comarcal, domiciliació bancària si és el cas. Preu 1,5 € / dia.
  3. Pagament Assegurança escolar (fins a 28 anys).
  4. Quota soci de l’AFA i participació en el banc de llibres 1r Batxillerat2n Batxillerat.
  5. Full de tria

2.Documentació matrícula batxillerat per a tot l’alumnat actual al centre:

1. Full de transport del Consell comarcal, domiciliació bancària si és el cas. Preu 1,5 € / dia.
      2. Pagament Assegurança escolar (fins a 28 anys).
      3. Quota soci de l’AFA i participació en el banc de llibres 1r Batxillerat2n Batxillerat.
      4. Full de tria
      5. Qui vulgui cursar 1r de Batxillerat d’Arts, ha de fer la preinscripció telemàtica

Tota la Documentació Batxillerat per la preinscripció i per la matrícula.

Accés a formulari preinscripció telemàtica Més informació Batxillerat Presentació Jornada portes obertes
Full de tria de matèries de 1r de Batxillerat Full de transport del Consell Comarcal

Transport domiciliació bancària.

Assegurança escolar obligatòria