Portes obertes ESO

Donada la situació sanitària i en base a un criteri de prudència, les portes obertes es realitzaran de la següent manera:

1.- El dijous 3 de març a les 19:00 h  hi haurà una reunió telemàtica per les famílies de 1r d’ESO del proper curs. El centre d’escolarització actual us farà arribar l’enllaç.

2.- El  dilluns 7 de març es duran a terme les visites presencials al centre prèvia cita telefònica al  973 650 836 (només un membre de la unitat familiar acompanyant a un alumne/a). Hi haurà tres franges horàries: de 17 a 18 h; de 18 a 19 h i de 19 a 20 h.

No obstant, teniu un vídeo d’algunes instal·lacions i activitats de l’institut.

Recordeu que la preinscripció s’ha de fer necessàriament en format telemàtic i s’ha de respectar els terminis, ja que en cas contrari, es corre el perill de no tenir plaça.

PREINSCRIPCIÓ

Enllaç: Preinscripció ensenyaments obligatoris 2022