Places vacants CFGM Emergències sanitàries

Finalitzats els processos ordinaris de preinscripció i matrícula de juny i setembre i degut a 4 renúncies de l’alumnat matriculat, s’obre un nou període de matrícula directa amb el centre. Aquestes places van dirigides a alumnat que vol cursar la totalitat del mòduls del primer curs.

Si esteu interessats i compliu els requisits d’accés al cicles formatius de grau mitjà (ESO, cicle formatiu de grau mitjà, prova accés grau mitjà, PFI, Batxillerat, … ) envieu un correu electrònic al centre: c5006288@xtec.cat amb assumpte “sol·licitud matrícula TES” a partir de divendres dia 13 d’octubre a les 9:00h. fins dilluns 16 d’octubre a les 23:59h.

El missatge ha de contenir les següents dades:

-el vostre nom i cognoms

-número de DNI/NIE/Passaport

-telèfon de contacte

-cal adjuntar el document acreditatiu de la via d’accés i la nota d’expedient acadèmic

Es tindran en compte les sol·licituds enviades dins del termini establert que continguin les dades i els documents acreditatius sol·licitats. El criteri de selecció dels aspirants serà la nota de l’expedient acadèmic i en cas d’empat l’ordre d’arribada de la sol·licitud.