Instruccions tasques final de curs 2022-2023

Per tal de millorar l’organització del retorn dels llibres i dispositius digitals, l’alumnat ha de realitzar les tasques de final de curs en funció de l’ensenyament que realitza. El calendari i l’horari s’informa a l’alumnat a les tutories. Important fer revisió tant dels llibres com dels ordinadors portàtils a retornar.

Tot seguit teniu el calendari i indicacions a seguir.

HORARI Divendres 9 de juny
De 12 a 13:30 h 1r, 2n i 3r de CFGM de matí
De 16 a 17:30 h 1r i 2n CFGM i CFGS de tarda
HORARI Dimecres 14 de juny
De 9 a 11h 2n Batxillerat
HORARI  Divendres 23 de juny 
De 12 a 13h 1r Batxillerat
HORARI Dilluns 26 de juny Dimarts 27 de juny
De 9 a 10:30h 1r ESO 3r ESO
De 10:30h a 12h 2n ESO 4t ESO
Tasca 1. Buidatge d’armariets 

Cal buidar els armariets abans del dilluns 19 de juny. Cal vetllar per deixar els espais nets i amb correcte funcionament.

Tasca 2. Devolució llibres curs 2022-2023 a l’AFA

Per poder acollir-se al programa del Banc de llibres per al curs 2023-2024 s’ha de retornar tots els llibres prestats del curs 2022-2023, el dia indicat a les graelles anteriors.

Prèviament, s’ha de realitzar el pagament de la quota de soci/a de l’AFA de l’INS Tremp i també fer el pagament per participar al Programa de reutilització de llibres per al curs 2023-2024 que gestiona la mateixa AFA, segons si es cursa (en breu els fulls de pagament disponibles):

ESO Full de quota soci/a i pagament programa reutilització llibres AFA  – Llistat de llibres 1r, 2n, 3r i 4t ESO *Actualitzat 16.06.2023

1r BATXILLERAT Full de quota soci/a i pagament programa reutilització llibres AFA– Llistat de llibres 1r Batxillerat *Actualitzat 17.06.2023

2n BATXILLERAT Full de quota soci/a i pagament programa reutilització llibres AFA –  Llistat de llibres 2n Batxillerat *Actualitzat 17.06.2023

*Cal lliurar resguard del pagament el dia indicat al calendari anterior.

El lloc establert per la devolució dels llibres és la 2a planta Edifici 1 – D4.

Important: cada llibre no retornat en aquesta data, té un cost de 10€ per cada llibre.

L’import s’ha d’ingressar al compte bancari de l’AFA abans de la recollida de llibres del proper curs 2023-2024. Cal omplir el document de Pagament Llibres no retornats AFA 2022-2023.

Tasca 3. Devolució d’ordinadors portàtils i MIFI de l’alumnat

L’alumnat següent ha de retornar els ordinadors carregats, amb la caixa pertinent i el carregador. També, tot l’alumnat que no continuï al centre el curs 2023-2024. Cal que l’ordinador i carregador tinguin el mateix número d’etiqueta de l’INS Tremp.

  • 2n ESO
  • 4t ESO 
  • 2n BATXILLERAT
  • 2n i 3r CFGM de Gestió administrativa i SMX 
  • 2n CFGM Electricitat, CAI i ATPD 
  • 2n CFGS Electricitat i Administració 

Lloc i dia: lliurar als professors d’informàtica: Sebastià i Arturo. S’ha de lliurar al Departament d’Informàtica a la 2a planta Edifici 1 – Aula 2.15

Calendari: Dia indicat al calendari anterior segons curs. També, els ordinadors poden retornar-se durant els matins de dimecres de 9:45 a 13:15 h. Podeu fer un correu a sau@iestremp.cat per indicar el dia de retorn, en cas que es faci l’entrega fora el dia indicat. 

Important: recordeu retornar l’ordinador portàtil carregat juntament amb la capsa i el carregador. En cas que falti algun element o es trobi en males condicions cal reparar-lo en els llocs indicats o adquirir-ne un de nou abans del retorn.

Tasca 4. Lliurament d’informes d’avaluació final a l’aula habitual 

Tot l’alumnat ha de lliurar full de tasques alumnat final curs 2022-2023 degudament signat el dia indicat.

Aquí podeu descarregar Full de tasques alumnat final curs 2022-2023

Que tingueu molt bon final de curs!