Inici de curs 2023/24

Us informem d’alguns aspectes rellevants per a l’inici del curs:

Horari marc

Matí (de 8:45 a 15:15h): ESO, BATXILLERAT i CFGM Gestió Administrativa, Sistemes microinformàtics i xarxes i PFI auxiliar sanitari.

Es realitzen dos esbarjos de 15 minuts cada dues hores de classe.

Tarda (de 15:20 a 21:10h): CFGM Emergències sanitàries, CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria + Atenció  a la dependència, CFGM Instal·lacions elèctriques i automàtiques, CFGS Sistemes elèctrics i automàtics i CFGS Administració i Finances.

Es realitza un esbarjo de 20 minuts després de 3 sessions de classe.

Organització del PRIMER DIA

PRIMER DIA DE CURS d’ESO: 6 de setembre

CURS HORA D’ENTRADA INSTRUCCIONS
1r d’ESO 08:45  Tot l’alumnat ha d’estar a l’hora indicada al centre.

Presentació i benvinguda per part de l’Equip directiu al gimnàs del centre.

En acabar, cada grup es dirigirà amb la seva tutor/a a la seva aula ordinària i se’ls facilitarà les indicacions d’inici de curs.

2n d’ESO 08:45
3r d’ESO 09:45
4t d’ESO 09:45

PRIMER DIA DE CURS CFGM; Batxillerat; PFI i CFGS: 12 de setembre

CURS HORA D’ENTRADA INSTRUCCIONS
1r Batxillerat 08:45 Tot l’alumnat ha d’estar a l’hora indicada al centre.

Presentació i benvinguda per part de l’Equip directiu al gimnàs del centre.

2n Batxillerat 08:45
CFGM Gestió administrativa i Informàtica 09:45
PFI Auxiliar en centres sanitaris 09:45
CFGM Emergències sanitàries

CFGM Cures Auxiliars d’infermeria i Atenció a la dependència

CFGM Instal·lacions elèctriques i automàtiques

CFGS Sistemes elèctrics i automàtics  CFGS Administració i Finances.

Informacions alumnat

El primer dia de curs es realitzarà, sobretot tasques de tutoria: es farà l’acolliment a l’alumnat i se’ls explicarà els protocols de funcionament de centre. S’explicarà l’horari, es  donarà l’agenda s’informarà del procediment de recollida dels llibres gestionat per l’AFA.

L’alumnat de transport arriba minuts abans de l’hora d’inici i haurà d’esperar-se a l’espai habilitat al pati fins a l’hora indicada.

Els alumnes han de portar el material escolar bàsic (llibreta i estoig) i tot el que considerin necessari (ampolla d’aigua, esmorzar, etc.).

El material d’ús individual no es pot quedar a les aules. A cada alumne se li assignarà un armariet.

Serveis

El transport escolar arriba al centre minuts abans i aquest alumnat es rebut per un membre de consergeria. A la sortida és acompanyat pel personal de consergeria fins al transport.

Hi ha servei de menjador escolar (més informació).

El centre disposa d’un espai habilitat per a conservar i escalfar el menjar si algú vol portar-lo de casa.

També disposem d’una cantina oberta de 8:30 a 19:00h per comprar esmorzar i/o berenar (entrepà, beguda, fruita…)

Reunions famílies inici de curs

És important que hi assistiu ja que es presentaran els/les tutors/es, l’equip docent i s’explicarà el funcionament del curs de forma més detallada. Es faran de forma presencial a finals de setembre, podeu consultar la data i hora de les reunions al calendari de treball, així com les activitats més rellevants del curs.

Us desitgem un molt bon curs 2023/24!

Equip directiu,

Tremp, 30 d’agost de 2023