DOTACIÓ D’UNA AMBULÀNCIA MEDICALITZADA PER AL CICLE FORMATIU D’EMERGÈNCIES SANITÀRIES

L’Institut de Tremp ha incorporat una ambulància per la formació de l’alumnat del cicle formatiu d’Emergències Sanitàries gràcies a l’aportació de l’empresa Transports Sanitaris de Catalunya (TSC). Per a la recepció de la unitat s’han desplaçat al centre Dani Malet, director regional de TSC a Catalunya, Francesc Farrús, responsable de Zona de TSC i Miquel Bringueret, coordinador de Formació Professional dels Serveis Territorials d’Educació a l’Alt Pirineu i Aran.

Aquest vehicle contribueix a la millora de les instal·lacions i recursos que ja té el centre. L’alumnat d’Emergències sanitàries disposa d’una aula taller que simula una ambulància assistencial bàsica, equipada amb el material necessari per efectuar les pràctiques de trasllat, mobilització i immobilització, cures i suport vital bàsic. La incorporació d’aquesta ambulància augmenta significativament les oportunitats de formació de l’alumnat, ja que es tracta d’un recurs real i de característiques superiors donat que és unitat de suport vital avançat.

L’alumnat i tutora del cicle formatiu d’Emergències sanitàries han rebut amb molta il·lusió l’ambulància i han manifestat que serà molt profitós poder-hi fer les pràctiques.

Agraïm a TSC i als responsables de la regió que ho han fet possible.