Votacions a les eleccions del Consell Escolar de 2018, sector famílies

A les famílies del centre

Seguint el calendari per a la renovació parcial de membres del Consell Escolar (que us vaig enviar fa dies), demà dimecres 28 de novembre procedirem a les votacions en els secors alumnat, famílies i professorat.

El Consell Escolar és el màxim òrgan de govern dels centres educatius i està format per una representació d’alumnat, famílies, professorat, personal d’administració i serveis i de l’ajuntament de Terrassa. Normalment es reuneixen un mínim de tres vegades l’any.

En el sector famílies, l’horari de la votació serà entre les 8:15 i les 13:45 hores i entre les 15 i 16 hores.
Hi haurà dues persones supervisores.La votació es farà a Secretaria del centre. Les dues persones de Secretaria controlaran el llistat, tindran les paperetes i una caixa per introduir el vot.
Les persones candidates que es presenten i opten a la renovació de tres membres de l’actual Consell Escolar  són les següents:

– Berta Torné Casas, mare de l’alumne Teo Díaz Torné (1ESOA).
– David Lobo Sánchiz, pare de l’alumne Martí Lobo García (1ESOC).
– Mª Carme Porras Bernat, mare de l’alumna Berta Corberó Porras (1ESOC).

Veuran que en la papereta que tindran a la seva disposició figuran els tres noms. Si volen, han de senyalar un màxim de tres persones.
Agraeixo la participació de les tres persones indicades a dalt i també la participació de les persones que, voluntàriament, vinguin a votar.

Cordialment

Evaristo González Prieto