Visita al Open-Labs UAB

Aquesta setmana hem fet una visita al OpenLabs de la UAB amb l’alumnat de 1r de Batxillerat tecnològic.

Allà ens han explicat com es gestiona un laboratori de fabricació i quines màquines calen per poder implementar-ho. Ens han mostrat diverses impressores 3D, tant de plàstic com resina, també hem vist talladores i marcadores làser i conformadores de plàstic.

Posteriorment, hem anat a la facultat de Socials per tal de veure com utilitzen l’escàner 3D per a digitalitzar i crear models 3D de peces per a realitzar catàlegs virtuals o per a una posterior impressió 3D per a museus, centres educatius,…

Aquest OpenLab està obert a tothom i el nostre alumnat s’hi ha interessat per tal de poder realitzar prototipatges per als seus treballs de recerca.