Visita a la fundació Alicia

Com a part del treball de síntesi, els alumnes de primer han anat a la fundació Alícia per aprendre de nutrició i habit saludables. En breu us publicarem les fotografies de totes les activitats del TdS de 1r de l’ESO. Però els alumnes van demanar al professorat si podriem publicar, en la notra pàg web, les receptes que varen crear. Les volen començar a cuinar per tots vosaltres aquest mateix cap de setmana. Us hem de dir, que els alumnes és van desenvolupar genial dins la cuina, que els monitors ens van felicitar, i que el que més es sentia en aquella enorme cuina era “Quina bona olor” “Això està bonissim”. L’estrella? Les hamburgueses veganes i la parmentier!

Aquí us deixem les receptes, i recordeu. Aquesta setmana us publicarem totes les activitats  de final de curs. No deixeu de consultar-nos.

Autors/es: equip de coordinació pedagògica.