La Terrassada, TDS 3r ESO

Amb alegria, volem anunciar que el curs escolar s’acosta al seu fi. Ha estat un any ple d’aprenentatge, creixement i moments memorables al INS Torre del Palau.

Per celebrar el final d’aquest curs acadèmic, ens complau compartir amb tota la comunitat les activitats de final de curs que s’han dut a terme al nostre centre. Aquesta setmana, publicarem en la nostra pàgina web i xarxes socials una recopilació de les diferents activitats, esdeveniments i projectes emocionants en què els nostres estudiants han participat amb entusiasme i dedicació.

Des de sortides educatives i esportives fins a actuacions artístiques i exposicions, els nostres alumnes han mostrat el seu talent i creativitat en diverses àrees. Les activitats de final de curs reflecteixen l’esforç i el treball durant tot l’any i són un testimoni dels progressos i les experiències enriquidores que han viscut.

El passat dimecres 14 de juny, els alumnes de 3r d’ESO  van participar en el Treball de Síntesi TERRASSADA 2023 amb l’objectiu de conèixer la ciutat i realitzar una sèrie d’activitats de caire competencial. Els alumnes van haver de localitzar punts coneguts de la ciutat, utilitzant mapes i els seus dispositius mòbils habituals, que havien de fotografiar amb l’aplicació Instagram. A través de Twitter i d’Instagram vam poder fer el seguiment en directe visualitzant les etiquetes #TRS23TorredelPalau.

Aquí us deixem unes fotografies. Us convidem a seguir-nos en les nostres plataformes en línia per descobrir i gaudir de més recopilacins de les activitats de final de curs. Estem segurs que les imatges i els testimonis compartits us emocionaran i us faran sentir orgullosos de la nostra comunitat educativa.

Autors/es: Equip coordinació pedagògica.