SORTIDA A TARRAGONA ALUMNES DE 1r d’ESO

El passat 16 de maig tots els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida a Tarragona. L’objectiu era conèixer el llegat romà de Tarragona, importantíssima ciutat del món romà a la Península. El recorregut es va iniciar després d’esmorzar a l’aqüeducte de les Ferreres. Ja a Tarragona ens vam desplaçar fins a la muralla, vam continuar a l’interior de la ciutat romana, vam passar pel fòrum provincial, vam recórrer  les voltes del circ i vam acabar a l’amfiteatre.

La visita guiada per les restes arqueològiques de la ciutat de Tarragona va ser molt interessant i enriquidora. La jornada va acabar amb el dinar al Passeig de Comarruga.

Professors de Ciències Socials de 1r d’ESO.

Fotografies de la sortida

Històries de gladiadors... A l'Amfiteatre IV 1r D A l'amfiteatre

1r C Mirant la maqueta de Tàrraco

1. Isabel

Quina gran sortida. De ben segur que els ha impressionat la magnitud de les construccions romanes. Impressionants les fotos de l’aqüeducte de lluny.amb la canalla passant.