LUCÍA CHACÓN I ARIADNA GÓMEZ PREMIADES PEL PROGRAMA CULTURAL ESPORTIU ORGANIZAT PEL CONSELL ESPORTIU DEL VALLÈS OCCIDENTAL.

El passat dijous van ser lliurats els premis del programa cultural esportiu que, com cada curs, organitza el Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.
Aquest programa pretén desenvolupar les qualitats artístiques i literàries dels nois i les noies a través de l’esport com a manifestació cultural i vol propiciar moments de reflexió als joves en relació als valors que es poden transmetre amb la pràctica esportiva. El tema a desenvolupar enguany en les modalitats de redacció, còmic, fotografia i dibuix ha estat l’ EQUITAT I COEDUCACIÓ A L’ESPORT.
El nostre centre ha participat en les modalitats de redacció i dibuix. Entre els finalistes dels diversos centres de la ciutat de Terrassa comptàvem amb dues alumnes del nostre institut. El passat 27 d’abril es feren públics els premiats, entre ells les nostres dues alumnes:

Ariadna Gòmez amb el primer premi de redacció, en categoria cadet.

Lucia Chacón amb el segon premi de dibuix, en categoria infantil.

En el cas del dibuix, la preparació del tema i el seguiment del treball s’ha fet de manera conjunta entre les àrees de Visual i Plàstica i Educació Física. La tècnica emprada ha estat la del collage.

Text i fotos d’Eugènia Manau, professora d’Educació Física de l’institut.

Cartell Lucía Chacón
Premis Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa