Informació sobre el pla d’obertura del centre al mes de juny per a alumnat de 4t d’ESO i 2n de Baxtillerat

A les famílies de 4t d’ESO

El Departament d’Educació ha establert que al mes de juny l’alumnat de quart d’ESO  podrà venir al centre. Ens demanen el nombre d’alumnat que estigui disposat a fer-ho, dins d’un calendari encara no fixat i que s’hagi d’adaptar al ja concretat per al curs actual.

Us detallem les instruccions rebudes: :

1. L’alumnat pot venir de forma voluntària al centre.
  2. Es farà acompanyament emocional i atenció personalitzada.
  3. No es faran classes. El curs acabarà en format telemàtic.
  4. Hi haurà, si cal, orientació acadèmica, cas de dubtes derivades de les actuacions orientadores que ja es van fer en format telemàtic.
  5. Mentre duri la fase 1, l’horari seria entre les 8:15 i abans de les 10 hores, temps en què comença el confinament.
  6. Si en els propers dies es passés  a d’altres fases, ens adaptarem al nou marc horari i s’ho comunicarem a les famílies que diguin que el seu fill o filla vindrà.

L’alumnat que vulgui assistir al centre ens heu de respondre a aquest correu durant el dia  d’avui. Qui no assisteixi us agraïm NO respondre al correu.

Demà hem d’enviar el nombre d’alumnat a Inspecció.

Per atendre a l’alumnat comptarem amb professorat de quart d’ESO que hagi estat declarat no vulnerable per Riscos Laborals.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Cordialment

Evaristo González Prieto

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A les famílies de 2n de Batxillerat

El Departament d’Educació ha establert que al mes de juny l’alumnat de segon de Batxillerat  podrà venir al centre. Ens demanen el nombre d’alumnat que estigui disposat a fer-ho, dins d’un calendari encara no fixat i que s’hagi d’adaptar al ja concretat per al curs actual.

Us detallem les instruccions rebudes: :

1. L’alumnat pot venir de forma voluntària al centre.
  2. Es farà acompanyament educatiu,  emocional i atenció personalitzada.
  3. Es farà suport a l’assoliment a les proves d’accés a la universitat (proves PAU)
  7. L’alumnat que vingui ha d’omplir i portar al centre la declaració responsable que s’acompanya com document adjunt, diferent si tenen menys de 18 anys a si ja els han complert.

Demà hem d’enviar el nombre d’alumnat a Inspecció.

Per atendre a l’alumnat comptarem amb professorat de segon de Batxillerat que hagi estat declarat no vulnerable per Riscos Laborals.

Posteriorment contactarem només amb les famílies de l’alumnat que hagi decidit venir per indicar dies i hores per assistir.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Cordialment

Evaristo González Prieto

Descarrega el Document (DECLARACIÓ MENORS DE 18 ANYS)