IMPORTANTS MILLORES DE L’INSTITUT PER COMENÇAR EL CURS ESCOLAR 2018-2019

Un nou curs escolar ens espera. El proper dimecres 12 de setembre començarem el curs amb destacables i esperades millores, on han intervingut diferents entitats. Les obres més grans formen part de la primera fase de les actuacions previstes pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Si no canvien les previsions, en la segona i tercera fases (d’aquí fins a l’any 2021) les millores repercutiran en la calefacció, nous passadissos i, sobretot, en la construcció d’un edifici entre la SUM i l’aparcament. L’actual cantina aniria a terra i canviaria d’ubicació.

Algunes actuacions del Departament d’Ensenyament  no estaran acabades fins l’octubre o desembre. Les detallem a continuació:

Obres fetes pel Departament d’Ensenyament:

• Un lavabo nou de nois al primer pis (on abans havia un lavabo de noies).
  • Un lavabo nou de professorat, al costat d’aquest.
  • Un lavabo nou de noies en la planta baixa, en el passadís de Plàstica.
  • Quatre lavabos nous al pati, al costat del gimnàs. Seran unisex. Està previst que l’obra acabi a l’octubre.
  • Una nova escala interior i exterior per accedir a la planta primera, en la zona on abans havia el departament de Tecnologies en la planta baixa i l’aula d’USEE en el primer pis. Està previst que l’obra acabi al desembre.
  • Nova distribució del departament d’Experimentals per ampliar l’aula del costat. Amb una paret nova.
  • Correcció del ciment de sota del porxo de l’entrada al centre, on es formava un bassal d’aigua quan plovia.

Actuació feta pel Servei de Mobilitat de l’Ajuntament de Terrassa en la zona de l’entrada principal:

• Canvi en l’accés amb vehicles. Una direcció única amb el dibuix d’una rotonda al final. Noves zones d’aparcament. Major espai perquè l’alumnat accedeixi al centre pel carrer.

Actuacions finançades per l’institut:

• Canvi de moltes finestres i persianes antigues per d’altres d’alumini.
  • Tallat l’arbrat sec de les zones dels patis.
  • Canvi de molts fluorescents.
  • Millores en zones on la wifi patia talls.
  • Reparacions i manteniments diversos.
  • Actuacions contra plagues d’animals.

Com es pot comprovar, l’institut continua millorant amb una finalitat bàsica: afavorir les condicions de treball i d’estada de tota la comunitat educativa perquè puguin repercutir en la millora dels aprenentatges.

Seguim endavant!

Salutacions i bon curs escolar 2018-2019