ELS CARRERS DE TERRASSA, PROJECTE DE CULTURA I VALORS ÈTICS DEL CURS 2015-2016

La regidora de l’Ajuntament de Terrassa, Rosa M. Ribera, ens dóna  resposta a la petició que vam fer el curs passat.   Demanàvem més noms de dones al nomenclàtor de la ciutat de Terrassa, ja que, després de fer el projecte ens vam adonar que hi havia un gran desequilibri entre els noms dedicats als homes i a les dones.
El projecte, ELS CARRERS DE TERRASSA, es va realitzar  el curs passat, pels alumnes de 3r d’ESO, des de l’àrea de Cultura i valors ètics.
La Comissió del Nomenclàtor de l’Ajuntament ha decidit assignar el nom d’Hipàtia d’Alexandria, proposat per l’alumnat de l’Institut Torre del Palau, a la plaça situada a  l’espai de l’avinguda de les Glòries Catalanes / carrer del Sindicat / Ter / Àngel Guimerà i Ramón y Cajal, que es genera amb el desenvolupament urbanístic del sector.També es proposarà el nom de Frederica Montseny i Mañé a l’Associació de Veïns de Torre-sana per a la plaça situada entre els carrers de Guipúscoa/ laba/Lugo/Burgos.

2 3r C 3 3r B  1 foto 3rA