Els alumnes del projecte SENTIM de 2n visiten l’Ajuntament de Terrassa

Els estudiants del projecte SENTIM de segon curs de l’Institut Torre del Palau han tingut una experiència educativa única aquesta setmana, en la qual van tenir l’oportunitat de visitar l’Ajuntament de Terrassa. Aquesta enriquidora sortida ha permès als alumnes aprofundir en el coneixement sobre governança municipal i el funcionament de les institucions locals.

Els alumnes van ser rebuts pel equip de govern municipal, que els va donar la benvinguda i va respondre a les seves preguntes sobre com es prenen les decisions en un ajuntament, com es destinen els diners dels impostos dels contribuents i quines són les claus per a un bon lideratge en el marc de l’administració pública.

El projecte “I aquí, qui mana?” és part integral del programa educatiu dels estudiants de segon curs, i la visita a l’Ajuntament reforça els coneixements teòrics amb una experiència pràctica i en viu.

Aquesta sortida ha estat molt enriquidora per als nostres alumnes. Els ha donat l’oportunitat de connectar els coneixements adquirits a l’aula amb la realitat del funcionament d’una administració pública local, destacant així la importància d’aquest tipus d’experiències per al desenvolupament integral dels estudiants.

Amb aquesta experiència, el nostre alumnat ha entès millor el paper de les institucions municipals i la seva implicació com a ciutadans actius en la vida democràtica de la seva comunitat.

La direcció de l’Institut Torre del Palau continua apostant per aquest tipus d’iniciatives que enriqueixen el currículum dels estudiants i els preparen per ser ciutadans informats i compromesos amb la seva comunitat i amb la societat en general. Ja tenim ganes de tornar a visitar l’ajuntament amb el segon grup SENTIM.

Per estar al corrent de les pròximes activitats i projectes educatius de l’institut, us convidem a seguir-nos a través del nostre web i les xarxes socials oficials.

Continuarem treballant per proporcionar als nostres alumnes les millors oportunitats d’aprenentatge i creixement personal.

Aquesta experiència enriquidora és part del Projecte de Centre ERASMUS +CETE+ i celebrem l’aprenentatge en moviment amb el hashtag #mcmobilsedu.