El Lideratge

Els alumnes de 2n de la ESO, a la classe d’anglès, han treballat el lideratge des de diferents punts de vista i personatges històrics dels USA més enllà de Luther King, Rosa Parks o George Wasington.

Han après qui era Hamilton, Douglas, Tubman o Paul. L’Alcalde de Terrassa ha trobat interessant les nostres propostes i ens ha donat un cop de mà per fer la nostra reflexió més propera. Així va néixer el projecte “Local commitment! “Zero-mile leadership” que traduiríem com Compromís local, lideratge de km 0.

En el següent link hi podreu trobar els missatges del nostre batlle als alumnes implicats en aquesta tasca. A partir de les seves paraules, l’après en els anteriors projectes de “Black history month”, “Presidents’ day” i “American suffragettes” i fent-nos valer del projecte de centre “Mobils.edu”, els alumnes han donat la seva visió del bon lideratge, a partir de poemes, haikus, tutorials, contes per a nens i molt més.

Des del centre desitgem que el gaudiu i agraïm la implicació de l’ajuntament en general i d’en Jordi Ballart en particular.