DIANA PÉREZ ALUMNA DE 2N DE BATXILLERAT, PREMIADA AL CONCURS DE FOTOGRAFIA EMIM17

El passat divendres 27 d’octubre, va tenir lloc el lliurament de premis del concurs de fotografia Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM17), al Centre Arts Sta. Mònica de Barcelona.

Diana Pérez, alumna de 2n de batxillerat d’Arts Plàstiques del nostre institut, va obtenir un dels 10 premis, amb una fotografia que va fer de la xemeneia de la bòbila Almirall de Terrassa.

En total es van presentar al concurs més de 1.000 fotografies realitzades per nois i noies de tot el territori català. L’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments és un concurs de fotografia i patrimoni que organitza l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d’apropar els joves al patrimoni monumental, per tal que el coneguin, i aportin la seva mirada creativa mitjançant la fotografia.

En la seva dimensió internacional, l’EFIM compta amb l’apadrinament del Consell d’Europa, i per aquesta raó, la Diana Pérez i la resta de premiats, viatjaran a Estrasburg del 2 al 5 de desembre per a conèixer les institucions europees i compartir experiències amb altres joves de diversos països participants que han estat guardonats en el concurs.

L’Institut Torre del Palau, també ha rebut un diploma de reconeixement.