Cerificats del curs de YAD VASHEM-ESPANYA

Entrega cerificats del curs  de YAD VASHEM-ESPANYA ¿Cómo fue humanamente posible?

El passat dilluns 13 de setembre, aprofitant la presentació del nou curs escolar, el centre va fer entrega als alumnes que al curs passat van fer una formació on-line de 20h organitzat per YAD VASHEM- ESPANYA, i promogut des del departament de Socials.

Els alumnes que l’any passat feien 4t: Iker Doblas, Anna Marinel.lo, Maria Cot, Abril Nicolás, Laia Muñoz, Ainara López i Laia Peñataro, van seguir amb interès i aprofundiment les xerrades del curs per després poder guiar als seus companys en l’exposició itinerant ¿Cómo fue humanamente posible? sobre l’antisemitisme que hi va haver a Europa abans i durant la 2ª GM.

Els fanatismes mai han portat res de bo i si, molts problemes de convivència de molt complexa solució. La formació doncs, va ser un èxit i des del departament de Socials animem enguany als alumnes de 4t a fer el curs que aquest any ens proposarà YAD VASHEM sobre la dona durant la Shoà.

El dilluns 13 de setembre  el director del nostre Instititut: l’Evaristo González també va acompanyar els joves en el reconeixement del curs fet i assolit amb èxit.

Helena Gallart