Activitats Esportives Extraescolars

Informació sobre els horaris de les activitats esportives extraescolars per aquest nou curs 21-22.

Un curs més per endavant amb la motivació d’oferir activitats esportives als alumnes del centre i mirar d’incrementar les hores d’activitat física com a eina per a millorar la salut comunitària i afavorir la cohesió dels alumnes.

Aquest any es faran dos dies d’entrenament i la competició de dissabte, organitzada pel Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.

Per a poder realitzar tant els entrenaments com la competició cal seguir sempre les pautes i indicacions que marquin les autoritats sanitàries i les entitats organitzadores.

IMPORTANT:

El grup d’entrenament es considera un grup estable de convivència; això suposa que en cap cas es podrà fer canvis de grup ni d’esport.

Caldrà seguir les mateixes normes que es fan servir a E. Física pel que fa a ús de mascareta, distanciament, neteja de material i normes d’higiene de mans a l’iniciar i finalitzar les activitats.

La norma general serà fer els entrenaments a l’exterior; en cas que, per volum d’inscrits i nº de grups, calgui fer ús del gimnàs SEMPRE ES FARÀ ÚS DE LA MASCARETA.

Els vestidors seran zona de pas; no en farem ús com a tal.

Per poder fer la competició els dissabtes el centre ( AEE ) lliurarà als inscrits una equipació d’us personal QUE CAL RETORNAR A FINAL DE CURS.

NO ES PODRÀ INSCRIURE CAP ALUMNE QUE EL CURS ANTERIOR NO HAGI RETORNAT LA SEVA EQUIPACIÓ.

LA INSCRIPCIÓ A L’ACTIVITAT SUPOSA L’ACCEPTACIÓ D’AQUESTES NORMES I RECOMANACIONS

El full d’ inscripció i informatiu es donarà en mà als alumnes interessats, el primer dia de classe d’ educació física.

Animeu-vos a participar!