CAMPANYA A FAVOR DE L’ONG PROACTIVA OPEN ARMS

Els alumnes de 3r d’ESO després d’escoltar als voluntaris de Proactiva Open Arms van decidir mobilitzar-se.  En conèixer  el drama que estan vivint  a pocs quilòmetres de casa nostra centenars de persones, un grup d’alumnes va iniciar una campanya.

Aquesta va consistir en la creació d’una pulsera. Cada pulsera  porta escrit  el nom d’algun dels refugiats que han fet el terrible viatge cap a Europa. Inclou també la història d’aquestes persones.

Avui donem per acabada la campanya que ha deixat  tres-cents vint-i-tres euros que s’enviaran a l’ONG, Proactiva Open Arms.

CLICA per veure les fotografies de l’esdeveniment.

Proactiva 7 Proactiva 11 FOTO COLECTIVA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *