General

Les PAU

Tres alumnes de segon de batxillerat han rebut el reconeixement de l’Ajuntament de Terrassa a l’excel·lència de les PAU. Aquests alumnes són: Tomás Bayle Valero que estudiarà Ciències Biomèdiques, Júlia Cantudo Oviedo que estudiarà Enginyeria Biomèdica i Llorenç Casals Gimeno que estudiarà Nanociència i Nanotecnologia. Volem felicitar-los i animar-los a aconseguir molts èxits en el […]

Les PAU Llegeix més »

Erasmus+

Ja hem iniciat el projecte Erasmus + i el primer curs de mobilitat en una ciutat d’Europa. Aquest any hem anat a Niça per a fer un curs sobre educació inclusiva del 4 al 9 de juliol. En aquest curs hi participa una de les professores del claustre de l’institut Torre del Palau: La Montse

Erasmus+ Llegeix més »

Jubilacions al Torre del Palau

El claustre de professors del Torre del Palau acomiada amb molta alegria aquests grans companys de viatge perquè deixen l’institut després de més de 40 anys a la docència i per altra banda acomiada a aquests grans companys amb molta tristesa perquè trobarem a faltar la seva professionalitat, companyonia i la seva manera d’entendre la

Jubilacions al Torre del Palau Llegeix més »

Sortida 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ ESO van fer una sortida de cohesió al Bosc Vertical de Mataró. El Bosc Vertical és un concepte pioner de parc d’aventura als arbres, on gaudir de bones vistes i moltes aventures com la de moure’t entre les copes dels arbres amb 8 circuits originals i divertits per alliberar adrenalina, gaudir de l’esport i

Sortida 2n ESO Llegeix més »

Últim dia de curs!

Els alumnes de 1r de la ESO ha anat a practicar una mica d’esport com a activitat de final de curs. Volem agrair als monitors del Club Egara per ensenyar-nos trucs nous d’esports que ja hem practicat al centre. Quin dia més divertit! Bones vacances a tots!

Últim dia de curs! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut