Les PAU
Tres alumnes de segon de batxillerat han rebut el reconeixement de l’Ajuntament de Terrassa a l’excel·lència de les PAU. Aquests alumnes són: Tomás Bayle Valero que estudiarà Ciències Biomèdiques, Júlia Cantudo Oviedo que estudiarà Enginyeria Biomèdica i Llorenç Casals Gimeno que estudiarà Nanociència i Nanotecnologia. Volem felicitar-los i animar-los a aconseguir molts èxits en el […]












