TOUR DE MATES AL TERRA ROJA

Aquest curs, l’Institut Terra Roja s’ha inscrit per primera vegada al “Tour de Mates”, un concurs d’àmbit estatal en el qual participen més de 300 centres educatius de tota Espanya. En l’edició d’aquest any n’hi han hagut més de 54.000 alumnes participants.

Al nostre institut han participat els alumnes de tots els cursos: 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO, Èxit, PFI i 1r i 2n de Batxillerat.

Aquesta competició matemàtica consta de 5 etapes, cadascuna de 5 minuts, on l’alumnat practica el càlcul mental i l’agilitat en la realització de diverses operacions aritmètiques.

Els professors i professores del departament de Matemàtiques valorem molt positivament el grau d’implicació dels nostres alumnes i els resultats que han aconseguit.

Els alumnes guanyadors de cada classe són els següents:

CLASSE GUANYADOR/A
1r BATXILLERAT B Álex Ortiz
2n BATXILLERAT A Anass Bakali
2n BATXILLERAT B Kashuf Javaid

Moltes felicitats als guanyadors i a tots els participants. Els animem a seguir gaudint de les Mates.