FESTIVAL DE TEATRE GRECOLLATÍ A TARRACO

Els alumnes de 4t de l’optativa de Llatí i els de 1r i 2n de batxillerat que fan Llatí i Grec han assistit el passat 12 d’abril a la vint-i-setena edició del Festival de Teatre Grecollatí  que s’ha celebrat al Camp de Mart  de Tarragona, juntament amb centenars d’alumnes   d’arreu de Catalunya   que cursen aquestes matèries . En aquesta ocasió l’obra,  representada pel grup Balbo del Puerto de Santa María de Cádiz,  ha estat l’Aulularia (Comèdia de l’Olla) de Plaute, un clàssic de la literatura llatina , que a més és lectura obligatòria per a les PAU de Llatí de 2023. L’assistència al  teatre s’ha complementat amb una visita guiada per Tarraco, la Tarragona romana, on els alumnes  han pogut  conèixer les restes arqueològiques de l’aqüeducte, les muralles, el fòrum provincial, el circ i l’amfiteatre.

Acta est fabula, plaudite!