Setmana de la ciència 2017

Concurs sobre volcans dirigit a alumnes de 1r i de 2n de l’ESO

La temàtica: Sobre els volcans o la feina dels científics que estudien els volcans.

Cal destacar la alta participació i la gran qualitat dels treballs presentats. Finalment hem anat al pati amb tots i totes les participants per a fer que els volcans entressin en erupció i pel lliurament dels premis. Ha estat espectacular i molt divertit.

Les alumnes guanyadores són : Irene RodríguezFatima Imran   per la realització de la seva maqueta de volcà i Sara Sánchez per l’edició del vídeo: Com imitar l’erupció volcànica amb productes casolans.

Concurs Màster Cheff nutricional a 3r de l’ESO

El concurs ha consistit en el disseny, elaboració  i presentació de menús equilibrats i apetitosos.

La participació ha estat extraordinària i els companys i companyes han pogut gaudir de les diferents elaboracions. Bon profit!

Concurs de maquetes de l’ADN a 4t de l’ESO

Les alumnes guanyadores són;