Festival de teatre grecollatí 2020

El festival de Teatre Grecollatí celebra enguany la seva XXVa edició. Els alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut, que estudien Llatí i Grec, han participat d’aquest event assistint a una de les representacions que s’han fet al teatre Joventut de l’Hospitalet del Llobregat el passat 5 de març. Es tracta de Menecmi o la Comèdia dels Bessons de Plaute, una de les millors comèdies d’embolics de l’autor romà. El grup valencià “Kronos” ens ha oferit una versió molt divertida plena d’al·lusions a temes d’actualitat, molt coneguts, sobretot, pels alumnes.

Després del teatre hem visitat l’emblemàtic edifici del segle XIX de la facultat de Filologia i Comunicació i per últim hem acabat la jornada amb un deliciós àpat al restaurant grec Dionisos del carrer Aribau. Disfruteu de totes les imatges.