Visita de l’alumnat de 6è

La setmana passada vam rebre la visita dels alumnes de 6è que el curs vinent  començaran l’ESO.

La jornada compta amb la col·laboració d’alumnes de 2n d’ ESO que els acompanyen per llocs i itineraris habituals de l’institut. Són rebuts pel director del centre que explica els aspectes més destacables del canvi d’etapa i del nou centre i entremig els alumnes de 1r de Batxillerat els guien en una pràctica al laboratori.

La finalitat d’aquesta visita és apropar el nou alumnat al centre que els acollirà en pocs mesos i també facilitar el contacte entre alumnes i professorat.

Agraïm la col·laboració de totes les escoles de la comarca per fer possible la visita, tanmateix als mestres acompanyants. També agraïm la col·laboració del Consell Comarcal pel transport d’anada dels escolars de 6è.

Més fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/qj8vCI6Uu5vqxwrA3