Servei d’Orientació i Informació Educativa

Les professionals del departament d’orientació educativa de l’Institut Terra Alta  assessorem i acompanyem als membres de la comunitat escolar en temes relacionats amb l’orientació personal, acadèmica i professional dels alumnes.

Aquest servei també està adreçat a l’alumnat de cicles formatius, persones adultes interessades en obtenir titulacions d’ensenyaments professionals, institucions i empreses. Podem assessorar i donar suport a usuaris per a la construcció d’un itinerari de formació des de la formació professional inicial per a la millora de la qualificació professional i la ocupabilitat.

La persona responsable és Bendi Roda.

Podeu contactar enviant un correu a soie@institutterraalta.cat