Preinscripció i matrícula ESO 2021-2022

Preinscripció i matrícula per a ESO per al proper curs 2021-2022

• període de preinscripció del 17 al 24 de març
  • període de matriculació del 14 al 18 de juny ambdós inclosos.

Totes les sol·licituds són telemàtiques i per tant no es poden presentar sol·licituds en format paper. És important tenir el número identificador de l’alumne IDALU per tal de poder fer la sol·licitud electrònica o en suport informàtic. Aquest número el donarà l’escola de primària en cas que no el tingueu.

Un cop feta la sol·licitud, s’ha d’enviar al correu e3006642@xtec.cat tota la documentació que  es demana:

• Resguard de la sol·licitud electrònica de preinscripció.
  • DNI de l’alumne/a (si el posseeix), NIE o passaport.
  • DNI, NIE o passaport del pare i de la mare o tutors legals.
  • Llibre de família (fulles del matrimoni i de l’alumne).
  • 1 Fotografia carnet.
  • Targeta sanitària de l’alumne/a (TSI).
  • Carnet de vacunacions (fulla de vacunes).
  • Carnet de família nombrosa, monoparental o targeta de discapacitat.
  • Qualsevol documentació acreditativa de la situació familiar (sentència judicial de separació….).
Per qualsevol dubte o aclariment, podeu trucar al telèfon 977420195 i 977421383 en horari de 8.00 h a 14.30 h.
Podeu consultar el nombre de places disponibles en l’oferta inicial  en aquest enllaç: http://mapaescolar.gencat.cat/
Podeu veure i descarregar aquí el full amb informació per poder fer la sol.licitud telemàtica