Olimpíades de Geografia

El passat dimecres dia 29 de març de 2023 es va celebrar a la Facultat de Turisme i Geografia de la URV de Vila-seca la XIV Olimpíada de Geografia – fase local – organitzada pel Departament de Geografia de la URV, juntament amb la Facultat de Turisme i Geografia i el Col·legi de Geògrafs a Catalunya. Aquest concurs té com a objectiu premiar els alumnes que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia de Batxillerat. Aquest any han participat 5 alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut “Terra Alta”, fent la prova i assistint a l’acte de lliurament de diplomes i premis. El comentari de tothom és que s’ha tractat d’una experiència molt agradable.