La secta de los lectores – Proyecto de lectura

Des de l’assignatura de Llengua Castellana i Literatura, a 3r d’ESO, estem desenvolupant un petit projecte de lectura relacionat amb les xarxes socials. Volem fer un ús més positiu d’un dels mitjans que forma part del dia a dia del nostre alumnat: l’Instagram. Amb aquest objectiu, cada setmana reflexionem sobre allò que hem llegit a classe i l’alumnat crea frases úniques per reflectir les seues opinions, sentiments… Ara, a més, comencem amb la poesia, per la qual cosa omplirem el nostre perfil de versos i d’autors. Esperem que pugueu gaudir d’aquestes reflexions i que ens acompanyeu amb les noves idees que anirem provant!