Intercanvis: Lycée du Dauphiné-INS Terra Alta

Amb l’arribada dels nostres alumnes i acompanyants a la gare de Valence el passat dimarts 7 de març, hem iniciat formalment l’intercanvi amb le Lycée Polyvalent du Dauphiné de la ciutat de Romans-sur-Isère. La durada de l’estada a França és d’una setmana, i a la tornada vindran acompanyats dels seus respectius partenaires per continuar l’intercanvi aquí, a la Terra Alta.

A banda de participar en activitats en el propi centre, s’han planificat sortides al municipi de Romans, Lyon i Valence. Tot plegat ha d’afavorir el coneixement de la llengua francesa i posar en valor la convivència per aprendre i descobrir noves experiències. En resum, materialitzar una vivència enriquidora per a totes les parts implicades.

Ara restem a l’espera de poder rebre’ls el proper dimarts 14 i continuar gaudint de l’experiència.