GUANYADORES PREMI TASTETS

El dissabte 15 d’abril va tenir lloc el lliurament del Premi Tastets 2023 a la Cisterna del Vall d’Alcanar. Dos de les nostres alumnes van estar guardonades amb un dels premis Tastets de narrativa escolar que convoca Òmnium de les Terres de l’Ebre en col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística. Mariona Navarro Folqué, de 1r de Batxillerat, ha quedat segona classificada en la categoria de Batxillerat, amb la narració Una nit estranyament silenciosa a Nova York. I Razan Mahdjoub Chatou, de 2n d’ESO, ha quedat tercera classificada en la categoria de 1r cicle de Secundària, amb la narració Amb suor i llàgrimes.